Monday, June 23, 2008

The Other One

Hello guys!

Updates! Updates! Sila rujuk di bawah:-

-Minggu lepas aku rasa aku banyak makan mi berbanding nasi.

-Yesterday morning pun aku makan mi goreng jugak. Aku yang masak tau. Sedaaaaaap! ( waaah..riak giler kan? Tapi memang sedap pun..hahahah)

-Yesterday Mom tergolek di belakang rumah time pulang dari kedai sebab kaki dia tersangkut di pagar. Memula aku tergezut jugak & terus rush to my mom nak tolong dia. Tapi belum sempat aku tolong my mom dah bangun & bantai gelak x hengat. Aku pun apa lagi, bedal gelak sekali..muahahahhahah

-Yesterday (berapa banyak yesterday daa..) juga Mom & Alan bawa pulang seekor kucing yang sangat comel. Entah di mana drg pungut kucing tu, gua x tau. We named the cat 'Baby'. Yang x bestnya, Baby & Tom Tom x ngam pulak...tadi jam 2 or 3 pagi drg gaduh besar di dapur. Actually we all letak Baby kat luar buat sementara, sebab Tom Tom ni kan very the dominant dengan territory beliau so terpaksa buat cam tu. But somehow Baby managed to sneak in then apa lagi bergaduh la mereka2 yang berkenaan sampai Mom mengamuk di awal pagi yang hening itu...

-Pagi ini saya bersarapan ubi manis rebus dan nescafe panas yang sungguh nikmat rasanya. Sambil menikmati sarapan saya membayangkan yang saya berada di tengah sawah padi yang menghijau. Tetapi bayangan ku musnah kerana x sanggup membayangkan kepanasan semasa berada di sawah padi tersebut. Oleh itu saya menerima hakikat bahawa bersarapan di office yang ada aircond adalah lebih best sebab aircond sejuk maa...hehehe...

Hish, ada lagi quotation mau di buat. Nantilah sambung.

Toodles!

No comments: