Tuesday, February 3, 2009

Menjaja Gambar...

Kerana aku rasa hari ni masa berjalan dengan sangat siputnya, maka aku menyempat update blog. Tapi malas mau menulis so meh tengok gambar2 (yg sepatutnya di upload yonks ago tapi kelupaan membawa kabel adalah penyebab kenapa aku lambat menayang di sini. Terimalah alasanku ini seadanya) :-


Tak silap ini sehari sebelum CNY, on d way balik ke Kelana. Seb baik LRT kosong jadi aku ambik le gambor.


Malam entah bila ni, aku rasa mcm nak menglamourkan diri mekap ala-ala artis. Buleh la tahan...lighting x berapa menyebelahi pihak aku so wat u see is wat u get (ye la...aku buruk...)


And again....


One more time...

Aku tau aku over suka tepek gambar diri sendiri. Harus diingat, ini adalah blog aku so apa ko kesah? Tak soka, pigi main jauh2...yang suka, yes, I leb yu tu...muah muah muah!


Latest addition to Nur Shirin's family...introducing HRH Prince Muhd Aziim Bohari. Umur - Sebulan lebih. Status - Bujang.


Shirin's eldest daughter - HRH Princess Nur Alyssa Buhari.


K lah tu jer update ari ni. Dadaaaa......

*4 MORE DAYS...hehehhehe*

No comments: