Saturday, October 16, 2010

Keluhan Sesuka Hati...

Kerja susah...x kerja susah...

Oh well..kklu la dengan x bekerja tu pun blh dapat duit kan...
Gerenti saya akan terperap di rumah...tgk tv, online FB/Twitter dan yang sewaktu dengannya..
Sambil menggemukkan badan yang memang sudah gemuk (menternak lemak)
Bangun pun x payah kelam kabut. Sukati la pukul berapa kan...ada aku kesah?

And cuba bayangkan...
Bukan kah best kalau everytime kita bangun pagi...tiba2 macam eh, ada duit satu stack dibawah bantal..
Then satu stack tu mesti duit RM100.00 berkeping2...
Fuh..kayo makcik!
Shopping everyday...breakfast at rome, lunch at paris & dinner at Spain...gitu!
Tidur? Pilih saja hotel yg best...asalkan 5 bintang (eksen...banyak duit kan)

Kamu rasa, pandai bosan kah tidak kalau hidup kaya raya & asyik shopping memanjang?

Saya rasa tidak..tapi manalah saya tau sebab saya blm pernah lagi hidup kaya raya & asyik shopping memanjang.

Haish...redha sajalah dengan keadaan sekarang. Jangan sampai jahanam kehidupan, cukuplah.


Yang belum pernah merasa hidup kaya raya & asyik shopping memanjang,

Tuan Punya Blog.

No comments: