Wednesday, February 23, 2011

Ceritera Makan...

Ok ini adalah entry berperam. Sudah bangas baru mau kasi keluar.
Tapi x apalah. Daripada xda update langsung...hehehe

Last Saturday sedang saya busy mengatur function, ada jemputan untuk lunch sama2....
Waaahh...ini sudah bagus, rijiki jangan di tolak. Haruslah cepat2 setujuuu....
Pilih tempat, mula mula mau ke Api Api Centre tapi terus ubah fikiran ke Pra's Corner. So ke Pra's Corner lah kami.


My friend punya. Kari ikan with rice. Dia cakap sedap. Saya no komen sebab saya x makan kari ikan.


My Teh Tarik Kaw Ping. Delish!!


Mutton Briyani yang super sedap! Banyak dagingnya...super lembut oh the meat! Full of flavor & memang puas hatilah makan sebab portionnya banyak sekali...hehehe...


Potato Samosa. Sedapppppp!!! Tapi x habis makan akibat kenyang melampau so saya tapau balik. Org2 di rumah pun cakap sedap.

Sampai sekarang masih teringat kesedapan Mutton Briyani itu. Kalau la boleh makan hari2 without thinking of cholesterol & BP alangkah bagusnya. Wlu pun blm lagi di serang penyakit tapi dengan faktor keturunan that I'm carrying with me, haruslah berjaga-jaga (yeah right...berjaga lah sangat padahal kau melantak bukan main lagi, huh!)

Sebagai penutup terimalah gambar perasan vogue yang terbaru dari yours truly:-


Sepa cakap x lawa, aku pancung! (Gila meroyan suruh org puji gambar sendiri..hahah!)

Hingga ketemu di lain waktu. Daaaaaa!

2 comments:

LaViaP said...

*ketar2* le... le... le... lawa

MsFigure said...

Tau takut! hahahhah!