Wednesday, November 23, 2011

Hi There...Remember Me?

It's been months since my last update. Berkulapuk blog saya x di jenguk2.

Entah kenapa semangat berblogging semakin malap. Macam mau tgk blog pun malas. I don't know why but beginilah yang saya rasa.

Mau tutup blog. Tapi malas mau back-up gambar2 yg pernah saya upload di sini. Ish, semualah saya malas. Bukan tiada bahan mau di blog..ada saja sebenarnya tapi bila terasa mau blog, terus x tau mau tulis apa. Bila buat kek tempahan, ambil gambar tapi malas mau upload. Last2 delete semua gambar and blog terus sepi tanpa sebarang update.

*Tengok tu berapa banyak perkatan MALAS yang saya gunakan...so u get the picture, right?*

Oh bisnes kek saya slow down kan dulu buat masa ini sebab kerja saya betul2 buat energy mental & fizikal saya macam mengalir keluar dengan sangat deras sekali. After work saya tidak fikir lain, mau balik, makan, mandi & tidur. TV pun saya kurang tengok sudah. Padahal saya ni hantu TV sampai pernah sikit lagi insomnia (tapi nasib baik dapat kerja so x jadi insomnia..syukur!)

Some ppl said duduk2 di ofis ada aircond pun blh penat ka? Well, lemme tell u, duduk d ofis bukan sekadar duduk tidak buat apa2. Ni otak penat berfikir cari idea mau kasi selesai kerja...fikir marketing strategy, reports and macam2 lagi tau! So at the end of the day otak pun penat...and penat secara mental lagi lah terul dari penat fizikal. Ini pendapat sayalah. If orang lain rasa x betul, terpulang sama diorang.

Eh..sudah la dulu. Saya mau tengok SpongeBob SquarePants. Mau mendalami rupa bentuk dia Saya mau buat kek bentuk SpongeBob for my brother's Bday.

No comments: