Tuesday, January 29, 2008

I'm Back

Hi peeps!

I know...I know...it's been a loooooong looooong time since my last entry. Actually aku busy gila pig dalam beberapa minggu ni due to my Uncle's wedding. Kitorang jadi wedding planner tau, jangan marah! Segala urusan wedding ni kitoang la yang responsible. Takde sorang pun yang lepas tangan. FYI, this uncle of mine is my Dad's youngest bro. Dia kenal ngan wife dia pun x lama. Before puasa last year baru kenal, after raya hari tu terus tunang then last Friday, 25 January 08 dah nikah. FYI lagi, Uncle aku ni big size...xxxxl la kiranya (wife dia size xs) but jodoh dia dah sampai, alhamdulillah...semuanya selamat.

Aku masih lagi penat giler after the chaos mengatur majlis. Ikut hati malas aku nak masuk ofis, tapi this is my last week with this company so aku x nak la buat hal.

Dah. Aku nak rest kan kpala hotak berjambul aku dulu. Kang aku sambung lagi. Till next post, TataTitiTutu...

No comments: