Monday, August 11, 2008

Burden!

Hello Hello Hello!

Isk..lama aku x update ek? Ada ke yg rindu? :P

Okay...lets see what I'm up to:-


1) I fell sick 2 weeks ago. High fever, runny nose, sore throat and all that. MC for one day.

2) Aunt Mahani will move to Fairway Penthouse on Wednesday. We helped her packing last Saturday. Habis gatal2 badan aku, mata berair, hidung beringus because of habuk2 yang durjana...oh no! Tapi lepas tu terjun kolam sampai malam x hengat nak balik..pui!

3) 2-3 ari ni aku rasa cam x der mood nak gi keje. Asyik ingat nak memonteng je. Letih giler ooo di opis...terlalu banyak kerja aku sampai nak gila di buatnya!

4) Kami nak buat kenduri puasa pada 23 August 08. Aku choti...yeay!

5)Aunt Norma nak pasangkan Streamyx kat rumah aku....double yeay! Pas ni blh la aku update blog dari rumah...x yah chori tolang d opis semata mata nak update blog kan..kan..kan...?

6) Owh, last Saturday aku jumpa baaaaaanyak gambar lama merangkap zaman aku kurus dulu...eh, korang x caya ek yang aku pernah kurus? Ok, untuk membuktikannya, next entry aku upload gambar2 tersebut yer..ko tengok la klu x caya

K la setakat ini dulu ye..nanti ada story aku citer lagi.

P/S Ari ni Yuyu nak belanja aku lunch..yahoooo!!!! Silalah jeles wahai rakan rakan sekalian...huhuhu!

Toodles!

No comments: