Friday, August 15, 2008

My Memory Lane

(Pic 1)
This pic was taken when I was 3 yrs old...I am the girl with blue stripe shirt


(Pic 2)
Ini gambar tahun 1994 klu x silap...umur aku 16 yrs old. Yg aku dukung tu my sis Nurfatehah, 1 yr old at that time. Skrg dah 15 tahun umur dia...


(Pic 3)
Ini gambar my mom on her wedding day. Serba serbi pink gitu. I laughed really hard sampai nak terkucil nampak gambar ni. Mom x bagi aku publish this pic but it's too classic, rugi klu x share ngan u all kan?


(Pic 4)
Cuba korang peratikan gambar ni betul betul...siapakah gerangan wanita bercermin mata berbaju kurung biru di sebelah Auntyku itew??? Aku x nak bagi jawapan dulu, aku nak korang teka. Hah, apa lagi..teka lah cepat!


(Pic 5)
From left: Baba Zainal, Baba (my dad), Uncle Ahmad & Babaji (my grandfather)


(Pic 6)
Allahyarham Azni Abd Hamid, my beloved Baba...(Al Fatihah)


(Pic 7)
Allahyarham Abd Hamid Awang Kanizaman Khan...my beloved Babaji (Al-Fatihah)


(Pic 8)
Ini gambar aku & my uncle...aku x ingat pula umur aku berapa masa ni. Cute kan pose aku? hehehe

Ada banyak lagi gambar aku nak upload...tunggu ye! And jangan lupa kasi jawapan to the question for Pic 4...I'm waiting...


Toodles!

4 comments:

Anonymous said...

tahu..itu kan ogy ahmad daud..betul???klu salah diam2 ja ;)

MsFigure said...

Betul la tu! Ko la pemenang tak berhadiah untuk kuiz sewel kali ini..muahahahahah! Congratulation!

Anonymous said...

terima kasih pada mak aku, bapak aku..dan kepada smua fans yg menyokong anon terutama kpd penganjur..

Anonymous said...

terima kasih pada mak aku, bapak aku..dan kepada smua fans yg menyokong anon terutama kpd penganjur..