Tuesday, September 2, 2008

Salam Ramadhan...

Assalamualaikum...

Hope u guys baik2 belaka. Hari ni secara rasminya hari kedua umat Islam menyambut kedatangan Ramadhan Al-Mubarak...alhamdulillah.

Semalam aku x ok. Sakit kpala cam beb! Macam kena hempap batu daa...anyway berjaya juga aku pose penuh...alhamdulillah! TETAPI.....apa punya malang, tadi pagi sekali aku bangun, tengok jam dah pukul 6 pagi..WARGH! Miss sahur le pulok, apo nak dikato...huhuhu!

Oh yer...lupa lak nak me'war-war' kan kepada anda sekalian...yang kami buka gerai sempena Ramadhan ni start 1st day puasa (semalam la tu) dan mendapat sambutan yang sungguh hangat meletopz vavavooooom! Habis laku jualan takde sisa sedikit pun. Bukan aku nak riak ke apa tapi memang kitorang punya kuih muih semua sodap hingga teringat siang dan malam. Sekali cuba pasti nak lagi..dan lagi...dan lagi...hehehhe

A few years ago pun kami pernah bisnes time Ramadhan kat ACity. Pastu tak buat dah sebab masalah kenderaan. Then after dengar cerita from my cousin, Boy about keuntungan dia last year (dia jual air Ramadhan tahun lepas), semangat nak berniaga makin membara. That's when we've decided nak try lagi tahun ni. Siapa tau, rezeki kami melimpah ruah...Insya Allah.

Hari ni aku balik awal sikit. Tak sesabo...perut pun dah kriuk kriuk bagai nak rak. Adeh...Ya Allah, kuatkanlah semangat hambamu yang lemah ini...

Tu je la update buat masa ini. Kang ada masa aku story lagi ye...

Toodles!

P/s Sesape yg nak berkunjung ke gerai aku, sila e-mail adnilza8@yahoo.com untuk mengetahui lokasi.

No comments: