Saturday, September 27, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN....

Dear fellow readers/bloggers

I wanna take this opportunity to wish my fellow muslims all over the world a very blessed Eid Mubarak...may Allah bless us all the way.

Minta maaf sangat la sebab terlalu lama x meng'hapdet'kan blog tercinta ini...disebabkan kesibukan dan kesuntukan masa yang teramat x dapek den mencurahkan ilham disini...

K la..aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN sekiranya aku pernah menyakitkan hati sesapa dengan coretan aku kat sini samada sengaja atau tidak. Aku tau aku selalu memaki hamun, meroyan dan selalu keluarlah perkataan yang kaedahnya klu kat tv asik kena *tut* or di silence kan. Kira 0 - 0 dah la ye...hehheeh

K lah kengkawan...selamat beraya sakan...

P/S Aku cuti raya seminggu woo....sila jeles dan muntah sekarang jugak ye...hohohohoho!!!!

Toodles!

No comments: