Thursday, September 9, 2010

Day 28 & 29

Yesterday's sahur was a simple affair. Saya buat meat balls goreng & sardine pedas. Oh, first time masak sahur secara solo tahun ini, sebab x boleh tidur selepas mengecat & mengemas rumah - will update on that later)

And for iftar mama masak Honey Chicken, lebihan sardine, ikan goreng, sayur campur & sambal belacan. Minuman, air oren & cola. With loads of ice.

As for today's sahur, sekali lagi saya memasak secara solo atas sebab yang sama. Tapi kali ni x kuasa la menumis bagai kan, saya masak ayam sup saja.

And for our iftar hari ni, we'll be having fried bee hoon, fried chicken & ayam kari super pedas. Air rasanya cola & oren juga.

Owh, last day puasa belum habis but saya sudah mula rindu dengan Ramadhan. Insya Allah tahun depan berjumpa lagi. Dan di kesempatan ini juga saya ingin memohon ampun dan maaf kepada semua, sekiranya ada yang tersinggung dengan entry2 saya sebelum ini samada sengaja atau tidak. You know how 'lancang' & straight forward I could be. For that, I humbly apologize.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

No comments: