Thursday, April 14, 2011

Ajib's 9th Bday

Last Tuesday was my Lil Bro's birthday.
Sebagai kakak yang baik, saya pun mengambil cuti sempena birthday beliau.
Actually bukan annual leave, tapi claim extra hours. Pekerja rajin al-kaedahnya, maka bertimbun timbun lah extra hours yang belum saya claim...hehehe...

Birthday boy request for a chocolate cupcakes. So I did that and another 2 dozens of lemon cupcakes. Birthday cake dibuat oleh Achoi. Memang terbaiklah Choi kek buatan kau! *bow to the Master* hehehhe...

Dan sekarang, silalah tengok gegambar di bawah ye....


Me with 'The Cake' (hoih, muka aku sangat comot tapi ada aku kesah?)


The cuppies baked by me...tapi yang mendecorate adalah si Irut KECUALI yg macam cookie monster warna ungu & biru di kiri & kanan tu...so kalau design bida jgn salahkan saya


The cuppies with my flash on


The Cake


Entah kenapa saya posing mcm ni, saya pun x paham!


Neng Irut...


Neng Irut sekali lagi...


Eh, dia lagi? Ni siapa yang birthday ni hah?


Azrin & my grandma a.k.a Mamuk


Teha & Mamuk


The crowd...birthday boy baju hijau. Biasalah, org lain birthday, org lain yg excited lebih lebih...


Kami lagi. The chinese guy baju merah itulah yang tukang buat kek si Ajib. He's our family friend, so kira family juga lah...


Adik2, sepupu & anak buah ku...


Si irut yang sentiasa over excited...


Birthday boy...


Ija & Eysha


Tamu2 kehormat yg hadir...


Sis-in-law & Tasya. Si budak Tasya bad mood baru bangun. Tapiiii...lepas panas engine, macam murai mulut dia! Nanti saya upload buktinya. Sebab skrg menunggu masa mau pulang & kamu tau lah if mengupload video di blog ni, berchenta banget! So I will update on the video tomorrow.

Ok lah itu ja babai.

*Updated*

Nah..saksikanlah aksi si Tasya selepas engine dia panas...muahahahhaha!



P/S Sebenarnya dia mau bola tennis tu but my sister sengaja pedajalkan dia. If she wants the tennis ball, dia kena nyanyi dulu. Kelam kabut si Tasya menyanyi...muahahhahahah! Kalau Ramli MS dengar, abis la kau kena umban pen!



1 comment:

okayarms said...

Happy belated birthday to him ;) Sedap ooo sia tinguk tu cake haaha.