Friday, April 27, 2007

Lamanya....

Fuiyoooo...kira lama juga aku x update blog karat ni. Actually busy sikit, because it's almost Japanese Golden Week, so ramai Jipun2 yang sakai akan membanjiri negeriku yang terchenta, Land Below The Wind. Everytime Golden Week memang we'll be busy arranging tours for those Jipuns. Selalunya dorang diving, mt climbing, island hopping..mcm2 lah.

So, selain sibuk mengatur tour seperti yang tersebut di atas (yer..bahasa...), there's a few things I wanna update as well. We celebrate Ajib (12 April) & my Mom's B'day (15 April) on 17 April (ngam2 my off day so aku la yg jadi chief cook!). Expected only 20 ppl datang, sekali tu ramai pula! Nasib baik cukup makanan, kalau tidak..tak dapek den nak nolong. Aku masak nasi ayam, mee bandung & popiah. Semua puji the food, Alhamdulillah. Hns hns la lobang idong aku, kembang mekar ja malam tu aku rasa. Bad news is, gambar yg aku ambil for that nite cannot upload pula! Memory card buat hal, corrupted. Terpaksa erase semua file dalam (sob..sob). Yang penting B'day cake Ajib & mama is my favourite of all - Dark Moist American Chocolate Cake (betul ka ini nama dia?). Lupa dunia sekejap, entah berapa slice kek aku makan. Best of all, everybody had fun especially Ajib.

Next is mata aku pula kena ketumbit (kalau kami panggil kotud). Sick leave 1 hari. bengkak juga mataku yang ayu..alahai. Oh, aku lupa pula announce yang aku and somebody yang I'm not in speaking term with ok sudah sekarang. BUT when I say ok, it's not like the way it used to be. We're talking of course, tapi nama mau bergurau senda like dulu2 aku rasa very impossible. I drew a very thick line between us, so no matter how pun tetap ada border antara aku sama dia.

Anyway, since all the gambar inside my camera terpaksa di delete, aku cuma dapat upload gambar berikut:


Lupa pasang flash daaa...


Katilku yang ber'hambur'


I think that's all for now. Lain kali aku post lagi. Kalau ada cerita sensasi lagi I'll post as soon as I can.

Ta daaaa....

No comments: