Wednesday, September 26, 2007

Rambling di Bulan Ramadhan part 2

Alo!

It's the 14th day of fasting and the Raya mood slowly blooms inside of me. As I grew older, the excitement is not like before. Kalau dulu boleh main sparkle, pop-pop and all sorts of bunga api or mercun. Sekarang tidak lagi. Ever since everybody has their own family, kemeriahan masa raya memang terasa kurang.

Anyways, I'll talk about that later. After this me n Idayu will attack the Bazaar Ramadhan at Sembulan. I'm gonna buy loads of food,martabak jawa, limpa, lai chi kang, ABC, Ayam Percik, Ikan Bakar...etc...etc...oops, don't get me wrong, aku bukan membazir ye. Sekali sekala belanja besar apa salahnya kan?

Hmmm...tinggal 10 minit lagi aku nak pulang. Nanti aku post cerita aku membeli belah di Bazaar Ramadhan ek. Sementara tu aku nak berkemas dulu. Kang tinggal dompet kang ada yang nangis kempunan...huhuhu...

Till next post, TataTitiTutu...

P/s Banyak jemputan buka puasa, tapi belum sempat update. Kang aku senang aku updatelah ye.
P/p/s Tadi cousin aku tlefon mengadu pasal dia & mak dia gaduh. Nangis-nangis dia kol aku. Ini pun nanti aku crita okay...
P/p/p/s This Friday aku & office mate aku akan buka puasa kat Ocean's Seafood Village...nyum nyum nyum...tak sao rasanya...
P/p/p/p/s (heh, beghapa banyak Pppppppppsss daaaa) This Saturday we'll be hosting Buka Puasa kat rumah. Kami panggil sedara terdekat aje. Nanti aku post storynya ngan gambar sekali ye

1 comment:

Anonymous said...

hai ms. figure..
talk about your cousin & the mum, harap dorang dah OK 'air tetap tak akan putus walaupun dicincang2'.

selamat menjamu selera time 'sungkai' nanti...U know i'm sabahan tau! Take care.