Tuesday, November 11, 2008

Huahuahuaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Bencinyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Aku betul2 rasa x bersemangat hari ni. Kenapa? Maybe pasal aku masih mengantuk.

Kerja bertimbun...Ko nampak tu..meja aku sangat semak okay! Sungguh x memberangsangkan! Mata mengantuk, payah aku tahan tau. Damn! Kalau ada bantal sini...harus aku mimpi2 sudah.

AND adding to my frustration hari ni, muka aku macam horror! Rambut pun sungguh freaky. Juga tidak memberangsangkan mood aku untuk bekerja hari ni.

Sesungguhnya I'm trying to stop myself from taking picture of myself at this stage. Tapi tangan ni la..gatal juga mengambik gambar. HORRORNYA MUKA AKU!!!!!!!

Adalah lebih baik aku berenti takat ini dulu. Kira2 mood aku baik, muka x lagi macam *****karang aku sambung balik.

Toodles!

No comments: