Tuesday, November 18, 2008

Janji Ado...

Sebenarnya aku busy amat hari ini...tetapi alangkan I'm in the transition to be a 'blogger yang tegar' maka aku update juga.

Ini baru lepas lunch. Mata aku suda berat mo mampus. Boss tiada, tapi kerja aku banyak..sial tul! Klu x, gerenti aku zZzZzZz....heh!

Meh aku citer pasal benda2 yg aku makan hari ni nak? Klu ko x nak pun aku nak citer jugak :P hehe...

What I had for breakfast?

A glass of hot milky tea - sampai sekarang masih blm abis..isk isk isk...
A plate of rice & ikan sambal...huahuahuahua! Abis, tu ja yg ada. Mau masak megi, muak sudah aku. Last week almost every morning aku breakfast megi.

And lunch tadi?

Ikan goreng
Plain rice
Sayur betik muda masak lemak
Sambal bawang

Hi Tea & Dinner?

Haip, blm sampai time lagi daa....

Mengong aku nih....

Ok lah nak sambung kerja sblm di marah boss.

Toodles!

No comments: