Friday, January 7, 2011

Suffer..

Kehidupan tanpa internet adalah x best.
Sama macam kalau xda TV...xda handphone...xda duit...
Rasa serba serbi x kena.

Dan ofis saya sekarang adalah ketiadaan internet. Sudah relocate pun all those router-thingy to downstairs but still teda signal WiFi...WTF!

Jadi macam manalah saya mau ber FB, YM, Twitter dan sebagainya??? Macam mana saya mau update blog? Macam manalah niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???????? *dush dush dush* *tumbuk dinding*

Haiyo...sounds like it's the end of the world kaedahnya. Hopefully by next week this 'no network' punya hal dapatlah diselesaikan.

On lighter note and the bright side of it, kurang stress kerana x banyak call-in minta quotation and sebagainya. I loike owh!

**Oh, sekarang saya mengupdate pakai komputer orang. Orang adalah keluar sekarang...so ada chance saya bersuka ria...yippie! Sementara dia x ada inilah saya mengambil kesempatan mengupdate blog yang agak terabai ini**

I'm so tempted to install a unit of air conditioner di rumah. And also ada niat di hati mau tukar our TV set to a Flat screen LCD. Sekarang ni dua benda tu lah yang jadi idaman jiwa raga saya. Boleh dikatakan it's in my mind 24-7 sampai terbawa dalam mimpi. Insya Allah kalau ada rejeki lebih, termakbul lah impian saya ni :)

Ok cukuplah dulu update untuk kali ini. Lain kali saya sambung.

No comments: