Wednesday, March 9, 2011

Cherry Berry

Punya lah seksa kemarin!

Sakit perut cherry berry yang melampau! Rasa usus macam kena pulas pulas kalau sakit datang. Seingat saya, x pernah saya diarrhea sebegini teruk. If kena pun, mcm biasa saja. Still boleh tahan. But yesterday it was too much for me. Saya macam x tentu arah sebab cannot move much. Gerak sikit sakit perut then terus lari ke tandas. Nasib baik sempat 'cegah sebelum parah' (parah: terlepas di tengah jalan).

Tapi percayakah kamu semua kalau saya cakap walaupun saya cherry berry & sakit peruk dengan teruk semalam, saya tetap x ambil MC? Percaya x? percaya x? percaya x? Well, kamu mesti percaya sebab saya tetap bertahan di office sampai half past five! Wah wah wah...satu kemajuan nampaknya bagi saya (yang suka MC walaupun x sakit). Macam miracle pun ada. Yalah, sakit begitu teruk pun masih ala-ala 'Setiaku Disini' kan. Fuh, boleh dapat trofi pekerja cemerlang kalau mcm ni.

I think it's because of the sausages that I had masa tgk movie I'm Number Four on Monday night. I noticed macam ada something on the sausage but I thought macam the cheese or isi sausage tu saja coz masa makan kan dalam panggung gelap gulita plus my eyesight yg kureng sikit so I just wipe it off my sausages and continue eating mcm biasa. Now come to think of it, rasanya saya termakan sausage yg suda tercemar...and rasanya yg mencemar itu adalah telur lalat! Oh gross!

Anyways...now sudah okay banyak but still ada rasa usus terpulas. Tapi saya yakin esok I'm gonna be fully charged.

Oh saya rasa cerita I'm Number Four tu okay juga. Cuma starting ada sikit boring. But towards the end syiok pula. I just love the fighting scene sebab Number Six berlawan dengan sungguh gorgeousnya! If u wanna know more, kenalah tengok sendiri. Saya malas mau mengulas...eh tetiba cerita wayang. X apa, relevan juga sebab gara2 memakan sausage semasa tengok wayang telah menyebabkan saya cherry berry, geddit?

Okay gotta go...mau sambung tgk Talentime.

2 comments:

Zampeada said...

telur lalat? protin tambahan...

Linda Azni said...

Choiiii...bagus aku telan lalat tu hidup2 kan..laaagi berkhasiat ;P