Thursday, March 17, 2011

Saya Mengulas Iklan

Hari ini saya jadi pengulas iklan purba...buat masa ni saya ulas satu dulu lah.

Kamu ingat x iklan Axion? X ingat? Baiklah, sila tengok video di bawah:-




Saya menyampah tau dengan iklan ni! Macam bangang!
Wonder why I said that? Mari kita ulas (ececeh...macam pro padahal noob)...

"mari mari puan dengar ini cerita"
-Kepoh betul suruh org dengar cerita dia. Attention whore!

"suami saya asyik balik awal saja"
-Laki balik awal pun ko marah apahal? Bagus la dia balik rumah daripada melencong ke tempat lain. Atau...ko yang ada affair sama orang, tu pasal ko marah dia balik awal..takut rahsia terbongkar!

**Matik la emosi, padahal iklan saja pun...ahaha***

Ok sambung meroyan:-

"ada pembantu baru katanya, tentu dia perempuan muda"
-Klu laki ko ada pembantu baru yang muda, ko hengat dia mau balik awal meh?

"kan abang dah kata axion namanya"
-Ni lagi bangang...apasal x explain awal2 sama bini ko yang axion tu dishwashing paste?

"Axion ke Aziah, tunjuk pada saya" *sambil sinsing tangan baju*
-kalau mau gaduh mesti sinsing lengan baju eh?

"Sebelum ini, teruk abang mencuci"
Bla bla bla bla...blah la lu!


Nasib baik iklan ni sudah pupus siarannya di TV. Kalau masih on air, mau saya meroyan depan TV!

Saya still x puas hati la. Paling x suka yang dia marah husband dia balik awal tu. Isk, macam x masuk akal! Wife lain suka ja klu laki balik awal. Eh...ya ka? Ok ini saya x berapa tau tapi mostly wife2 ni happy kan klu husband balik awal..ada depan mata. At least apa husband buat boleh nampak. And at least husband itu x melencong ke tempat yang x sepatutnya so both hubs & wife pun live happily ever after...hehehe. Astaga melalut sudah!

Point is, siapa yang buat iklan tu? Kau la yang paling MENANG!

I know I'm talking nonsense but hey, ada aku kesah?

Saya akan cari iklan2 lain yang annoying and buat ulasan di masa akan datang. IF I feel like it lah.

Ciao.

No comments: