Monday, March 14, 2011

Entry Sesat Barat

Sebab entry kali ni macam tiada arah tujuan.

Weekends, adalah busy...function yg besar di hotel but not under me so busy sikit2 sajalah, tolong apa yg patut. Siap jadi waitress lagi tau. Hampir patah jejari gebu yang lentik ini bermultitasking, ke sana kemari dengan bergaya & anggun jelita *ok sila kasi penampar satu das supaya sedar diri sikit*

Tapi adalah amarah bila groupie yang berlagak macam boss, memandai suruh saya ambilkan makanan for them, sedangkan makanan tu drg kena ambil dlm dewan and makan di sana. But this jahanam ingat dia macam raja, mau di serve head & foot so dengan x sedar dirinya menyuruh saya hidang for him. HIDANG ok! Hoih, dia fikir dia siapa? Temperature pun naik serta merta! However, kena bersabar...explain dulu that they have to go to dewan for that. BUT si mangkuk jamban ni macam x pandai faham bahasa! Still he said 'Ambil saja dalam piring bawa pigi sini kami mau makan. Datuk suruh makan sini' like, WAT DE FUCK la kau kan! Mau juga name-dropping segala! To hell la if I care! Dia mau main name dropping? Saya pun boleh! I just said 'DATUK cakap makan di dewan so kamu kena pergi dewan, bukan di sini' then saya blah. But I make sure that they saw my insincere face. Komplen or watever belakang kira. Yang penting puas hati!

Sunday, went to gran's place in the afternoon with mama. Then to 1B tgk cerita World's Invasion. Not my cup of tea but ooookkkk laaahhhh. Cari parking di 1B adalah siksa setengah mati! Dua kali pusing masih x dapat parking, last2 parking di Alamesra then menapak ke 1B. Banyak duit betul org2 ni semua menyopping x ingat dunia! *statement jeles x banyak duit mo shopping*. Balik dari 1B sudah dekat 9pm so rest lebih kurang terus balik rumah. Mandi then terus tidur.

Almost 3pm...ada meeting laaagi. X guna btl si OM ni tau suruh saya ambil minutes! Hantam sajalah labu.

Sebelum tu mau makan pama rendam dulu. Lapar secara tiba2 la pulak!

2 comments:

Zampeada said...

aku mmg nampak kegigihan kau jadi waitress ari tu... sgt tabik! stamina bgs ya!

Linda Azni said...

Nah...bukti sudah ada depan mata. Apa lagi, ayoh..AFUNDI lah aku ye..jangan malu2 tupai ;P