Sunday, July 17, 2011

Crap Ultimatum!!!

Macam mana mau kasi explain keadaan saya sekarang ni aah?
I'm so tired of getting mad and upset of discrimination and office politics.
Letih sangat sangat. Sampai. Tidak. Tercakap.

And now it's happening again to me. Kali ini lebih teruk dari biasa. Rasa macam belakang ni kena tikam dengan beribu pisau. Kenapa tidak tikam terus ke jantung? Alang alang seluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan, kan?

Bezanya kali ini, saya terima dengan 80% ketenangan. Yang lagi 20% tu sudah tentulah emosi & makian belaka. Saya manusia, kesabaran saya memang senipis kulit bawang. Saya bersyukur dengan kesabaran yang nipis itu, saya dapat menahan diri dari menghumban kerusi dan menumbuk muka orang sampai pecah.

Doakan saya. Semoga Allah membalas jasa baik kamu semua.

2 comments:

Zampeada said...

mungkin semua ini ada hikmahnya. *tunduk sambil memetik tasbih*

MsFigure said...

Oh, sudah pasti. Dan saya percaya kepada KARMA. What goes around, comes around :D