Tuesday, July 26, 2011

Randomly Speaking

Semalam on my way back home, saya dapat phone call from one of the place yg saya pergi interview itu (pergh, apahal ayat aku macam haremmm?). When the guy introduced himself, berdegup juga jantung. 'Convenient to talk?' dia bilang. Of koz la kan, sudah lepas office hours pula. Saspen juga sekejap, manalah tau ada berita kegembiraan or something like that. Rupanya dia minta photocopy IC saya, sebab copy yang dia ada termisplaced. Lor, pasal itu ka? Sentap hati mak nak! Terasa macam perasaan ku nan suci adalah dipermainkan..adoinya!

Setakat ini memang dua tempat sajalah yang saya pergi untuk interview. If ada vacancy lg di mana2, Insya Allah saya akan cuba. Kalau tidak, perancangannya mau bisnes sempena bulan ramadhan...biskut or kek. Who knows rezeki saya lebih banyak ke arah itu kan?

Oh, lama cuti dari baking, kebetulan hujung minggu ni ada order. Alhamdulillah, rezeki ambang ramadhan. Semoga rezeki saya mencurah curah selepas ini...amin!

Nah, inilah yang paling saya x suka. Tiba2 x tau sudah apa mau di tulis. Tadi bukan main banyak lagi idea merepek mau di sharekan disini, tiba2 hilang mcm asap...cis!

Sambung nantilah!

2 comments:

Zampeada said...

tulah pembaca terasa tertipu fikir ada cerita terhangat di pasaran... rupanya ado.

MsFigure said...

Kau juga la yang memahami...hehehe...