Tuesday, July 5, 2011

I Don't Understand

Semenjak dua menjak ni saya macam emo terlebih sikit. Pantang orang silap cakap, mesti terasa hati. Terus sedih. Sudah tua mengkali begitu lah *erk..tua?*

I'm trying my best to control my anger dan percayalah saya cuba sehabis baik mau kasi top up kredit kesabaran saya. Setakat ini macam berjaya jugak la but most of the time mesti FAIL dengan teruk! Dan saya pun turut berperasaan macam sial & teruk selepas berperasaan puas hati untuk seketika (selepas menghambur caci maki secara pukal)

Haih~!
Saya x tau lah kenapa saya jadi begini. Mau blame it on PMS x juga. Belum lagi sampai masanya. Mengandung? Lagilah mustahil. Hormones goes haywire, perhaps? Could be it. Saya rasalah.

Maaf post macam tiada point. Apa blh buat, otak sedang kacau sekarang ni.

Till later ya.

1 comment:

Zampeada said...

sib baik overnite.