Tuesday, August 23, 2011

22 Ramadhan 2011

Ellow...

Hari ini ada waktu terluang sikit maka bolehlah mengupdate..hehe...

Seperti biasa, terus ke menu sahur & iftar...

Sahur: Chicken Soup
Iftar : Ikan Panggang, Masak Tumis Tetel (jiran bagi), Nasi Goreng Kampung, Ayam (x tau masak apa, dari hotel), Karipap, Keropok Lekor & bubur kacang hitam (jiran bagi). Minuman, air oren.

Semalam pulang dari kerja saya & adik adalah ke Chan Furniture untuk kasi confirm purchase aircond & tv cabinet. Tv cabinet lama memang patut di ganti sudah sebab uzur dan melengkung ke dalam..ala2 x larat mau menampung keberatan TV (TV style lama 29 inci dowh..bukan plasma or lcd aah...). Sepatutnya sampai tadi pagi but they called and said malam baru boleh datang. Harap they're true to their words, otherwise memang temperature gua naik dong!

Oh ya..it's my brother's birthday yesterday. So Puan Mama membelanja kami Pizza. 2 large ones, cannot remember apa nama pizza tu. Yang ada bulat2 macam salami or pepperoni and hawaiian chicken if x salah. Lantaklah, yang penting selamat suda masuk dalam perut..nyums!

And today boss boss sekalian adalah membelanja kami buka puasa di Promenade. Baiklah, rejeki jangan di tolak..kan? Kalau saya kurang malu, saya ambil gambar. Tapi kalau lebih malu...nan ado gambar jawabnya.

Ok la itu saja..babai!

No comments: