Friday, August 5, 2011

4 Ramadhan 2011

Haiyooo...hari ini otak adalah tepu setepu tepunya. Mengantuk jangan cakaplah...start tadi pagi dalam bas lagi sudah menguap nguap. Urgh, x suka betul!

Ok meh la semak menu sahur & iftar untuk 4th Ramadhan 2011...

Bersahur adalah simple banget...mama masak ayam kicap sajork. Tapi adalah kecewa sebab x pedas. Teringin makan ayam kicap serai yg pedas lagi menyelerakan itewww... *drools*
Harap hajat gue ditunaikan ya wahai ibunda tercinta....*mata kelip kelip*

Iftar, we had nasi goreng pedas, mihun goreng, ikan masin sambal, telur dadar, sambal belacan and loads of kuih muih. Air laici (tawar...kecewa!) and sirap bandung.

Honestly, saya masih belum berpuas hati dengan juadah iftar kami setakat ini. Bukan x bersyukur ya, cuma apa yang saya expect & hajatkan masih belum kesampaian. Itu saja. So..memandangkan saya off duty on Saturday & Sunday, saya akan cuba sedaya upaya memasak something special for iftar.

Oh, masih beluk tepek gambar dalam post. Ahkak adalah malas mengambil gambar.


That's all. Tata!


2 comments:

Zampeada said...

dpt dibayangkan kekecewaan kerana air laici itu tawar... konfem lah tak habis kan lepas tu...

MsFigure said...

habis juga. org d rumah ni ramai yg spesis piranha. jarang makanan x habis kecuali kalau sudah basi ;P