Thursday, November 1, 2007

CAR...CAR...CAR...My MOCCHA-LATTE

Assalamualaikum...

I'm so tensed! Banyak perkara yang terjadi sejak kebelakangan ni menyebabkan aku sleepless and restless. Semenjak kerja di tempat baru ni, terlalu banyak responsibility yang aku pikul. Sometimes I dun even know where to start. Nasib baik aku ni jenis yang pandai guna otak. Kalau tidak, I'll be stuck and looks stupid. Kena pandai cari jalan to do your work. Yang paling penting, no delays. Paperwork lak bertimbun. Mana nak assign delivery lagi, nak buat schedule lagi, quotation lagi...grrrr....sabar aje la.

Anyhoo, the good news is, aku dah berjaya membeli sebuah kereta! Walaupun it's just an old car (Mitsubishi Lancer 1986), yang penting I can move easily. BTW, keta aku siap ada CD player, aircond and sport rim ok! I bought it at RM4000.00. Cash. No utang2. At least aku x sakit kepala memikir nak bayar bank sampai 7, 9 tahun lamanya. Alhamdulillah...finally ada jugak kenderaan sendiri. Tak lah menyusahkan orang lain...nak ke mana-mana pun aku boleh pegi sendiri. Biar la orang nak kata kereta aku buruk, sekurang-kurangnya...

AKU TAK UTANG BANK!
TAK PERLU RISAU PASAL KERETA KENA TARIK!
KO ADO?

We'll be participating a Rugby Carnival at Gaya Street tonight, starting from 6pm to 11pm. Khabarnya All Black punya players semua turun padang. Kang aku nak ambik gambar ngan diorang (kalau dapat lah ye). Esok aku nak cuti. Banyak benda aku nak buat. Nak gi pasar, gi daftar sekolah for Azlan and Ajib, pinjam dapur and periuk from my grandma, bayar bills, etc...etc...huh, busy sungguh hidupku.

That's all for now. Monday aku blog lagi. Till next post, TataTitiTutu!

No comments: