Thursday, November 22, 2007

Sejuuukkkkk

Assalamualaikum...

Dah 3 hari aku jadi macam orang eskimo di office ni. Pakai sweater sampai 3 lapis. I hate centralized air cond! Kena lagi that thing ngam2 atas kepala aku. Kalau cuaca biasa ok lah, aku masih tahan lagi. Ini sudahlah aircond full blast, musim hujan pula tu. Mana tahan beb! lama2 otak aku pun beku.

Hari ni kami ada party sikit di office. Birthday Bash for Oct, Nov & Dec babies. Klu ada masa kang aku upload gambo n storynyer ye..

Suasana kat office ari ni ceria sikit sebab makhluk yang tidak digemari itu tengah cuti. Oleh itu semuanya ceria kat office except for one or two person yang entah kenapa masih lagi gloomy. Period agaknya (hiks..jangan marah).

Gotta go. Sejuk sangat aku x tahan! Brrrrrrrrrr......

Till next post, TataTitiTutu

No comments: