Wednesday, August 25, 2010

Day 14

Sudah 2 minggu puasa..alhamdulillah :)

Marilah kita terus ke menu bersahur.

Sahur: Ayam masak kicap. Tapi ada tawar sikit :P mungkin chef memasak dalam keadaan yang mamai..

Iftar: Ikan sambal cili api, daging taucu (my favvy!), Sup Bakso, Sayur sawi + fishball, Ayam goreng, buntut ayam panggang & kuih muih. Air Jus tembikai (buat sendiri) & Mirinda

I'm a bit down yesterday. Mood untuk bergumbira juga adalah lari sikit tapi bila nampak daging taucu terus happy! For iftar I only took the daging taucu & ayam goreng & a bit of sayur. Itu saja. Kuih muih langsung saya x sentuh (ok ini tipu..saya makan karipap tapi separuh saja). And a big glass of yellow melon juice..wuooohhhh...sedap! Makan bertambah lagi tu!

Daaaaannnnn...saya makan skali lagi dalam jam 1130 mcm tu. Yeah, daging taucu membuatkan saya hilang pertimbangan, maka saya makan nasi lagi 2 pinggan di tengah malam yang hening...

Akibatnya: Terlampau sendat perut, dan terlepas sahur tadi pagi.

Padan muka saya!


Bersambung.....

No comments: