Monday, August 16, 2010

Day 6

Isnin a.k.a Monday Blues...

Saya menjadi supir hari ini, send adikku ke KKIA & adik2 ke sekolah. Then balik rumah, get ready for work. Send sister in law to Lintas, then send my sister to Kolej..barulah saya ke office. Begitulah sibuknya kehidupan seorang supir...sob sob sob (tetiba).

On to sahur & sungkai story ...

Sahur: Telur goreng & kari daging (dalam tin)
Simple gilaaa..tapi saya suka kari daging tu. Sedap oh! Tambah nasi jawabnya..hehehe...

Berbuka: Mee goreng udang, Bakso, Murtabak daging, popiah, karipap, onde onde, wajik, cakoi & kusui. Air Cincau, Sirap, Lai Chi Kang & Air kelapa..air favvy saya air tebu xda pulak...agak kecewa di situ tapi x pa lah..

Oh, saya selalu lupa include satu benda - kurma. Ini pun memang wajib ada sebab orang2 rumah suka makan kurma kecuali saya & Ira. I cannot la, manis betul! Tekak saya x dapat terima rasa kurma tu. Tiap tahun saya cuba makan kurma, tiap tahun juga fail.


*Kuih2 itu semua kuih tunjuk...harap maklum!

Ok lah setakat ini saja...mata berlipat2 sudah menahan ngantuk.

Bobok dulu ya...daaaaaaa!

No comments: