Saturday, June 9, 2007

Owh..Paris!

I guess ramai yang tau cerita Paris Hilton yang masuk penjara, then keluar penjara because of 'health condition', then sentenced to jail, again. Media barat betul betul panas bontot pasal cerita ni.
Mau cakap aku suka Paris, tidak juga. Benci pun tidak juga. Ada ka teda ka aku ndak kisah. Tapi oleh kerana si Paris berita terhangat di pasaran masa kini, aku tulis la pasal dia. Cuba korang tengok gambar dia dalam kereta pak polisi di bawah ni:-
Paris crying like a baby inside police car. Rooting for sympathy?

Eeewwww...gross! Punya buruk! I wonder why won't she cover her face. Maybe mau buat orang kesian sama dia. Patut kesian ka tidak? For me, better dia serve her time so she knows yang walaupun dia kaya raya, salah tetap salah. Mudahan dia insaf...

Semalam aku miss tingu APM sebab asyik bercerita sama my sis yang baru pulang dari Labuan. Seminggu dia holiday di sana. Berabis kami hantam chocolate! Sekali tingu jam pukul 11 sudah. Sempat tingu the last 1/2 hours ja. Ndak pa la tunggu ulangan ja nanti.

Bad news...camera aku rosak! Ni pasal my sis n cousins la, berabis bergambar di Labuan sampai camera jahanam. Nampaknya until camera baik baru dapat upload gambar baru. In the mean time, blogging without pictures la jawabnya....

Okay, aku mau dinner dulu. Till next post, TataTitiTutu!

No comments: