Tuesday, February 19, 2008

Pictures - My Uncle's Wedding

Just a few of it sebab yang lain belum dapat lagi...my pen drive di curik oleh my bro, so tunggu dia pulang kan dulu.

Preparing bunga telur for malam berinai. Most of them dah tahap 'otai' but seronok dengar crita diorang, macam2 petua aku kutip...hehehe..oh, by the way, that's me in white shirt. Ala, yang bersanggul mak enon tu..

My Uncle, the groom on his way to the bride's house for bersanding ceremony. The pengapit is my bro, and yang angkat bunga manggar pun my bro jugak. Yang pakai baju batik tu is my other uncle, dok kat Labuan. Yang pegang kompang tu budak2 kompang le, nama aku tak tau..hehe..


Kan aku dah cakap, Uncle aku size 'xxxl', wife dia size 's'. Tapi dia hati suda cinta , size doesn't matter.

So ini le serba sedikit. Kang bila pen drive aku ada penat le aku nak upload gambar...banyak tau tapi I'll choose yang aku rasa ok..jadi sedap mata memandang, ye tak?

Dah la..nak sambung kerja.

Till next post, TataTitiTutu!

No comments: