Friday, March 28, 2008

Being Sick...

I'm down with fever yesterday. Actually mmg plan since Rabu lagi mau MC but x sangka pula betul2 aku demam. Not that bad, but enough to make my head rasa berat like batu gajah. Badan pun sakit cam kena cucuk jarum. Seharian aku baring atas couch empuk itu sambil menonton tv. Too bad x banyak program yg best so aku pun layan tidur. Tu la kerja aku kemarin. Nothing much to tell about yesterday.

This morning I woke up with a terrible headache. Ikut hati malas mo turun kerja tapi there's something yang aku mau kasi settle hari ni. Mau x mau turun juga but ari ni muka aku pucat abis sebab I did not put my make up on. Malas..no mood aku mau berlawa. Kira2 mau ambil 1/2 day la, just in case aku x larat...

Huh..berpusing kepala aku sekarang. Stop dulu la, nanti2 aku sambung.


Toodles peeps!

No comments: