Monday, March 31, 2008

Saturday and AF6 2nd Concert

Sabtu lepas mood boss aku baik sangat. He let us go off before 12 noon so tanpa membuang masa kami pun berdesup cau cin cau mengikut haluan masing-masing. Oleh kerana perutku lapau akibat not taking nay breakfast that morning, aku memberanikan diri untuk makan sensorang di kedai Jawa yang sedap Soto & Rojaknya itew...nyum nyum nyum..sungguh nikmat. If u guys wanna know, aku ni memang x berani kalo makan sendirian. Tapi memandangkan 'darurat' perut, ku gagahi jua..hahahhah...

After makan aku balik terus sebab xda mood mau merayau. Gaji pun belum masuk mau shopping apa. Bagus balik qada tidur, lagi best. Anyway, x kesampaian hajat murniku sebab drg Bubu & anak2 ada pula di rumah. X syok la kan time ada tamu aku membongkang. *Nasib baik aku pi makan rojak before balik tadi. Sekali aku check lauk di rumah, MASYA ALLAH, licin daaa...kalau aku tunggu sampai rumah baru makan, alamat kebulur la aku..*

Cerita gitu gini serba sedikit, start masak pulak. A very simple meal, tomato sausage & chips for the kids, and kami makan sardin tumis pedas with sayur kobis. Not long after that aku goreng kuih bawang for us to munch-munch during AF Concert.

I'll do my review of AF Concert in my next post. Sekarang aku mental block sebab banyak mau fikir....

Wargh! Bila gaji mau masuuuuukkkkkkk???????????

Toodles peeps!

No comments: