Tuesday, March 25, 2008

Bored

Aku x tau kenapa aku rasa bosan with my job sekarang. Ikut hati mau saja aku tender 24hrs. Kalau bukan pasal I have to contribute to my family punya finance and bayar loan, lama suda aku tender.

I dunno how to explain but I feel there's something missing. I did my duty but still mcm ada yg x lengkap. It doesn't make me happy inside. I wanna job that makes me happy and satisfied (hey, bukan blowjob or yang sewaktu dengannya aah...dasar otak rainbow tul!). Something yang boleh buat aku proud and say "Yep, I did that" sambil mengembangkan hidung aku dengan rasa bangga ya amat..kui kui kui...something like that lah.

Infact, aku rasa aku ni x sesuai kerja ngan orang. Apakah aku sesuai kerja dengan baboon? Oh, tidakzzzz! *tepuk dahi*

Ngeh ngeh ngeh...truth is, aku minat 2 things. 1) Masak memasak 2) Mekap memekapkan orang. Aku ada angan2 mau buka restoran or saloon. Antara satu la, tapi kalau dapat dua2 sekali ;). Kecil-kecilan pun xpa yang penting bisnes sendiri. Sekarang ni aku in process mau enroll belajar gunting rambut and make up, Aunty Norma yang sponsor. Kalau sudah expert boleh la buka kedai.

Siapa tau kalau aku dapat durian runtuh one day kan? Rezeki ada di mana2. Kalau Allah mau kasi, bila2 boleh dapat, InsyaAllah. In the mean time, I mau cari kerja baru...macam teda hati suda aku mau kerja sini.

I DUN WANNA WORK HERE ANYMORE!!!!!!!!!!! WAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: