Friday, May 16, 2008

CamWhoring (Again!)

Yesterday boss outstation. Apa lagi, CAMWHORING SESSION!!!!


First, Me & Wan wants to express our craziness over Mr Manager's blog...We *hearts* U, Vern!


Alexander & Erica...kanak2 Ribena (larikkkkk!!!!)


Sengaja menayang our Pashminas...kelaassssss.....


Pas tuh, bergaya sakan ler..x reti lagik? (Wendy, Me & Erica). Over kan pose I? Hahahahha...

Cantiknya gadis bertudung itew....siapakah?


Ntah hape2 laa ni...

Relax abis when si boss tiada...keluar perangai syaiton kami. However, kerja tetap di bereskan sebelum berparti liar..wahahhaha..over tau statement...

Actually I want to post this entry yesterday but sial punya Streamyx ntah kenapa tiba2 ada gangguan pulak. Sampai time pulang pun masih blm fix lagi. Hish! Geraaaam! Anyway hari ni masalah dah solved so ok lor~

Yesterday kan, aku risau betul about Tom2 sebab dia x mau makan...asyik mengiau x tentu pasal. Aku dah siapkan makanan untuk dia tapi she refused to eat. Sedih aku tau sebab Tom2 kan baru gave birth beberapa hari lalu. Kalau dia x makan, how the hell is she goin' to feed her kitties? I tried to coax her, she took a few bites la tapi I don't think it's enough. Tengok perut dia pun kempis semacam. Haish, camno ni? One more thing, aku nampak ada kesan luka laa kat kepala Tom2. Adik aku cakap malam sebelumnya Tom2 bercekau with another cat...stray cat jugak but unsure yg mana satu sebab banyak stray cats yg suka melepak di rumah kitorang. si Tom2 ni dulu pun stray cat jugak cuma bila dia dah naik taraf jadi PR kat rumah, dia macam ada dominant sikit aar. Cam dia x suka klu ada kucing lain masuk kawasan. Asal ada jer kucing lain dia mula nak gado. Tu pasal kepala dia luka. Anw, aku dah bubuh ubat gamat semalam. Harap cepat ler kering luka tu yer. Cian Tom2..

Aiseh, boss aku sudah mari...kena purak2 busy dulu nih..kang sambung lagik k!

Toodles!

No comments: