Tuesday, May 20, 2008

Weekends & PH

Aku girang..lalala...

Hatiku gumbira...lalalala...

Karena......

AKU DAPAT BEG & KASUT BARU!!!! WOOHOO!!!

Aku tau, mesti ada yang cakap 'Eleh, itu pun mau announce' kan..kan..kan??

Heh, ko peduli apa? Blog aku, aku nyer suker la nak tulis apa sesuka hatiku ini!

Anyway, thanks to Aunt Norma for the lovely D&G bag & shoe...aku suka banget deh! harus di tayang ke seluruh semesta...hiks!

Oh, lupa nak gi tau korang yang aku x mo dah buat review pasal AF nyer konsert ke, lagu tugasan ke..I malas okay! Even konsert pun aku tengok light light sajork...I will watch Stacy's performance but that's about it. Xder makna okay..daripada aku duduk depan TV sampai kebas bontot just for some crappy entertainment lebih baik aku makan. Tak gitu?

Yang penting, Stacy masuk final. Aku cukup berpuas hati. Walaupon aku menyampah dengan tabiat dia yang sikit2 'Wah' tu, aku TATAP suka performance Stacy. I support her bukan pasal dia Sabahan tapi because of dia punya talent. Aku x main la 'kenegerian' ni.

Dulu AF1 aku sokong Vince & Sahri, AF2 of coz la Zahid. AF3 aku sokong Yazer & Marsha sebab aku suka suara drg. AF4 aku sokong Farhan & Velvet. AF5 xder sokong sesaper pon. AF6 aku support Stacy.

Teruk aku kena condemn pasal x sokong Linda (aik..nama aku..hahaha) & Adam pasal 'orang2 yg berkenaan' cakap aku ni Sabahan tp x sokong peserta Sabah. So what? Am I obliged to sokong drg just bcoz kami senegeri? I dun think so. Aku akan sokong sesiapa yg aku rasa best & berbakat, x kisah ko dari negeri mana pun. Sesiapa yg rasa nak sokong peserta dari negeri drg, by all means silakan...sukatik korang. Aku tetap dengan pendirian aku.

Ish..busan cakap pasal AF ni..jom cerita pasal mende lain!

Last Saturday I did mention about Ajib punya Sukaneka kan? Aku ingat sukaneka biasa jer..rupanya Sukaneka antara daerah, between Penampang, Tg Aru and entah daerah mana lagi tu aku lupa suda nama dia. And his Tadika (daerah Penampang) became Champion! Hooray! Happy dia pulang tunjuk medal & hadiah yang dia menang. Oh, last Saturday jugak one of Tom2 kitties died. Sekarang tinggal 5 ekor lagi anak kucing Tom2. I hope those kitties could survive...

Sunday & Monday...as usual aku sibuk di dapur sambil melayan sepupu sepapat ku sekalian. FYI sepupu2 aku yg datang on Sunday & monday lalu masih kecik2 lagi. Antara 9 to 4 yrs old so korang imagine la betapa exhaustednya aku melayan bebudak tu..dengan kerenah masing2 lagi, mana nak masak, kemas itu ini,
mengurus makan pakai drg semua..fuh, gegar jugak kesabaran aku. Nasib baik aku ni terkenal dengan kegarangan tahap Gorgom menakluk angkasaraya. Sekali sergah jer kecut mencicit semua so semua dapat di kawal dengan jayanya..har..har..har.. (ketawa penjahat)

Semalam we all layan DVD...sambung menyambung pulak tuh. Memula aku pasang citer 'The Rich Man's Wife', tapi baru 15 minutes aku dah bosan...terus tukar DVD 'Material Girl'. Ok la citernyer..maybe I'll enjoy it more kalau bukan Hillary Duff (uwek! muntah ijau!) yg berlakon. Next kami tengok citer Tagalog title dia 'Trip', pastu tengok 'Monster Inc'. Tengah2 citer Monster Inc tu aku tertido...agak2 dekat pukul 2 pagi la gitu..hehehe...

Malam ni aku nak gi makan free, entertain client katanya. Bukan aku pegi sorang ek..aku pegi ngan Aben. Seb baik gi makan2...kalau sekadar jumpa & talk business, x koser aku. Let Aben handle all the talking and I'll just angguk, geleng, smile and concentrate more on the foods.

Wokeh, banyak dah aku membebel nih. Penat jari jemariku menaip.

I'll update about our dinner tomorrow.

Toodles!

1 comment:

Anonymous said...

bestnyaa dpt new collection!
hi..just dropped by to cheer up ur day! nice blog *_*