Friday, May 2, 2008

Hectic!

Millons apologies for being unable to update...

I'm sooooo busy with work I can't even remember days and time anymore.

Damn!

Actually idak le teruk sampai cam tu sekali but nowadays I'll forget all about time when I'm in the office. Memang busy melampau tapi this is the kind of busy that I'm looking for. I like! ;)

Ni pun ada several quotation aku kena siapkan BY TODAY katanya...merasalah x kluar lunch and balik lambat...

Tadi pagi aku hangin gila pig. Ada ka patut, kereta boleh abis minyak. Padahal semalam aku bagi 20 hengget suruh isi. Tak pasal2 aku naik teksi pegi office..melayang RM13...cissss

Anyway, kali ni aku malas nak membebel pasal duit or kereta or watever at my bro. Buang masa dan tenaga dan air liur...benda dah jadi pun. Lantak la! Nanti2 jer aku pikir pasal tu. Skang aku nak kasi abis quotation dulu.

Permisi ya pak/bu/om/tante...

1 comment:

Ratu Syura said...

Kesian busy.. Well, I hope you have time for this cuz you have an award waiting for you! Claim it! :D

http://ratusyura.blogspot.com/2008/05/awards-extravaganza.html