Monday, October 20, 2008

Member Baru & Weekend at GP

Announcing the arrival of our newest family member...


ARYSSA DANELLA AZLANEE

Best owh ada baby! Wlu pun bukan baby sendiri tapi tetap best juga. Aryssa lahir pada 13 October 08. Dia ni baby pre-mature..x sabar2 mau tgk dunia. Anyways, dia x masuk incubator sebab everything is okay cuma dia kuning sikit, so everyday kena check darah. Aiyooo..ini amoi sangat berani ooh, cucuk jarum tia nangis punya.


Me, Teha (x mau ketinggalan wlu pun sipi2 ja muka dia) & Aryssa. Mind my face...ketika ini sedang di serang jerawat yg maha banyak...damn!


Myself & Aryssa...sepa kiut? (Mestilah aku!)

Ok enuff of Aryssa...nanti dia yg lebih glamour dari aku. Harus aku di sumpah kan, dengan baby pun mau jeles. Aaah..aku x peduli! Sukati aku la, mak kan glams vogue de vass gitu. Ko ada? Nan ado jawabnya...

We spent our weekend at GP due to jakun dengan si Aryssa. Ala, normal la bah klu ada baby baru mesti semua org mau tengok2 hug2 kiss2 dukung2 all that. Rancangannya cuma satu malam tapi kami di rayuan gombalkan olh Aunty Mahani jadinya 2 malam. Tadi pagi dia pujuk lagi supaya extend another nite but hari ni check-out dululah...esok2 klu rasa jakun timbul semula tidur sana lagi.


Sessi menggossip sambil makan2 apa yg patut (Azlan perasan hensem & muka aku macam keboringan...muahahaha). Ngantuk gila pig aku time ni tapi layaaaan je la kan. Baju putih - Aunty Normah merangkap tukang sponsor kasut2 baru aku yg sampai sekarang blm di tayang kepada korang...utang dulu ek, malam ni aku ambik gambar tapi postingnya ntah bila..hehe
Sementara camera masih di tangan aku, makanya postings beta meriah dengan gambar. I'm no photographer tapi hentam sajalah daripada xda.

Camwhoring session diteruskan tanpa segan silu...


Aksi Melampau Bersama SpongeBob SquarePants



Oh yes....I love SpongeBob SquarePants! SpongeBob yg ku peluk itu Sera punya...sungguh squishy mushy very the geram tau! Korang, aku nak la SpongeBob macam ni...sapa nak kasi hadiah eek? Hehehheeh...

Semalam aku sakit kepala so mood agak kureng lah. Sakitnya kejap2 datang...kejap hilang. Ni akibat kurang tidur yg sangat2 aku perlukan dikala weekends. Agak mengong aku semalam, dah tau sakit kepala x nak makan ubat. Sapa susah? Akuuuu jugak kan.....

Tidur bangun seharian, sakit kepala x juga reda. After mandi petang baru ingat telan ubat. Pastu sambung membongkang..ZzZzZzZz...


Me & Sera. Sakit kepala hilang lepas telan ubat & tido sekejap...tapi gambar tetap gambar..heh!

X lama kemudian aunty aku plak mintak hantar balik rumah dia kat Kg C. Nasib baik sakit kepala aku dah baik so aku hantar jugak. Klu x, dah tentu aku meroyan.



Ilul on behalf of the others sedang memujuk mau ikut.Cousin2 aku ni, asal dengar orang pegi memana mulalah nak membontot. Klu x ikut x sah! Tapi best juga ada kawan di malam yg henin....cheaaah. Ada hidden agenda actually, tu la bermati-matian drg mau ikut.


Tadaaa...inilah tempat yg di tuju! Yoyo Cafe! Minuman dia best giler! Tapi tapau sajork, x mau aku minum kat situ sebab aku pakai baju tido.


Boleh le senyum sebab dah sihat..hehehhehe

Tapi aku hampa banget, karena minuman yang dipesan nggak seperti yang ku harapkan..huhuhu! Aku pesan Milky Tea with Black Jelly tapi yg datang is Milky Tea with Balck Jelly PLUS Pearl!!! Wargh! I HATE THOSE PEARLS!!! Merosakkan rasa betul! Puih! Mencik! Mencik! Mencik! Aku dah nak mengamuk dah, tapi memandangkan aku pakai baju tidur (kes x mau memalukan diri sendiri in case aku mengamuk ke tahap incredible hulk) terus x jadi. Aku bagi minuman yg hampeh tu kat Sera & Ira, afterwhich kena pow oleh Ilul.

Last nite semua tidur awal dalam keterpaksaan..tau2 la kan hari ni back to square one. Mana yg sekolah, mana yg kerja semua kena bangun awal. Can't wait till next weekend untuk bersuka ria..kali ni di kampung pula. Lama x balik kampung..rindu gilosss!!!

Dah la eek...nanti2 aku update lagi.

Toodles!

No comments: