Friday, October 31, 2008

Sengal...

This week aku tersangat free..tetapi...
Kemalasan telah menyerang diriku yang cantik manis ini...
Makanya blogku x di update on regular basis.
However, masa free di ofis ku habiskan dengan.....

01) Mendengar lagu (gua ada earphone so dengar kuat2 pun aku sorang..x kacau orang)

02) Tengok wayang kat You Tube (kalau boss aku tau ini kojer aku, matai katok gue. Tapi ada aku kesah? Nan ado...)

03) Memakan makanan dengan jayanya. Kalau dah free sokmo harus la perut aku lapar menggila kan...dah tu kena la makan klu idok nanti kena gastrik sapa susah? Gua juga yg menanggung, huh!

04) Menambah kehitaman paru2 bersama rakan2 seperjuangan. Ya..ya..aku tau x elok. Satu ari nanti aku berenti jugak. So keep your opinion to your self.

Hmmm...otakku mula membeku sekarang...kenapakah? Adakah ini kerana aku sudah kering idea nak merapu disini? Atau alasan semata-mata kerana malas kian bermaharajalela? Ohh..tidaaaaaakkkkzzzz......
*Nampak sangat xda idea. Ayat pun cam sengal je...shiz!*

Esok aku tido GP coz Sunday ada kenduri arwah. Since my mom is the official Chief Cook (for all occassion yg melibatkan makan2) maka aku secara tidak rasmi menjadi assistant. Prepare itu ini, gaul2, rasa2 tu sumer keja aku. No complaints on my side coz I do enjoy cooking & sampling..hehehe

Okay lah skrg aku nak kasi cair otak. In the mean time, pi la jenguk blog orang lain. I'll post a new entry soon.

Toodles!

No comments: