Thursday, January 22, 2009

List

2-3 ari aku berperasaan agak sukar untuk tidur. Maka aku adalah mengantuk sekarang.
Untuk menghilangkan bosan itu, aku rasa macam nak buat list..
Dah lama wei aku x buat mende list-list ni, agak dalam setahun jugak (ye ke? x ingat...)

Okay, marilah kita melayan list2 tersebut:-

BEST FRIEND AKU
-Telen *memang best friend aku semenjak azali
-Aminah *satu2nya high school buddy yg masih rajin contact aku
-Wan *perempuan ni sama sewel cam aku juga
-Yuyu *org kdg2 konfius antara aku sama dia, kembar x seiras konon2...

*Aku x banyak best fren..susah aku mau percaya org. Even dlm senarai ni pun aku x trust 100%. Yeah, I'm that complicated*

COUSIN AKU YG AKU RASA BEST
-Cipong *Gadis UMS yg rajin
-Uling *Si ganaz mengalahkan trex
-Nana *Pencinta romeo
-Sera *Sangat malas tetapi freak
-Ilul *Paling gila vavi antara semua. Gila perempuan & berangan mau jadi pelakon

AUNTY KU SAYANG
-Telen *kerana beliau dan aku sepusat sepusing
-Mami Jilin *Kerana beliau sangat cool
-Aunty Norma *Kerana beliau sangat memahami aku. Ada cita2 mau menukar namanya menjadi Ingrid (tetapi atas alasan apa aku pun x faham)

UNCLEKU SAYANG
-Pakcik Jen *dia adalah gila vavi, mewariskan penyakitnya itu kepada Ilul
-Uncle Ong *aku suka dia sebab dia adalah cool
-Uncle Usop *dia agak pelik orangnya tapi best sebab beliau lawak
-Uncle Rijop *juga spesis cool

Ada beberapa nama yg aku x kasi masuk dalam senarai atas sebab sebab tertentu. Biarlah aku saja yg tau sebabnya.

Ok mari sambung lagi ke list berikutnya:-

KERJA YG AKU RASA BEST SETAKAT INI
Kerani / Pekerja kerajaan pangkat rendah
Biarpun gaji x ribu raban tapi kurang headache. Hanya menurut apa yg disuruh. X perlu fikir macam mana cari untung & bayar gaji pekerja bawahan. Owh, klu kerja kerajaan pula anytime blh keluar minum...kan best tu?

TEMPAT PALING BEST AKU PERNAH PERGI
Kampung aku
Memang best balik kampung. Klu boleh tiap2 minggu aku mau bali kampung. Ke'best'an nya susah mau digambarkan dengan kata2.

TEMPAT YANG AKU PALING MENGIDAM MAU PERGI
Mekah, London & Australia
Mesti la kan, sebab aku mau menunaikan Rukun Islam ke 5 satu hari nanti & aku suka London & Australia. That's why.

I CAN'T LIVE WITHOUT
My Family, TV, Magazines, foods, drinks & My Nyawa
Fair enough...kan?

MUST BRING WHEN I GO OUT
Purse + IC (duit ada ka x da itu belakang cerita), Handphone
Harus...klu x ada kena tahan polis & dituduh PTI. HP pun wajib juga (wlupun x da kredit..tsk...tsk...tsk...) tapi penting supaya dapat dihubungi. Owh, jgn lupa charge battery.

FAV FAST FOOD
Mc Donalds
Big Mac + Prosperity Burger = Total Happiness

FAST FOOD YG DI BENCI
Sugar Bun
Ewwww...disgusting! Thank God they're gone!

Cukup dulu untuk kali ini. Lain kali aku sambung.

Toodles!

No comments: