Monday, January 12, 2009

X Sabar...

Yesss....finally jadi juga aku balik! Initially on the 15 Feb tapi boss will be coming on the 2nd Feb with Lulu and I've informed Lulu that aku mau balik earlier. She said okay la no hal pasal ticket balik tu. Aku memang harap sangat dapat balik awal.

Anyways, according to Lulu, aku balik ni bersyarat. Believe it or not aku kena kasi cuti tanpa gaji until April 09, effective from hari yang aku balik KK nanti. I dun mind la...yg penting I'll be home y'all!

Lega hati aku. Aku x kisah la apa drg cakap..as long as I've got wat I want.

Selfish? Yep, I could be if I need to.

Stupid? I don't think so. It's about time I think about my own need rather than following the rules. Sekali sekala jadi rebel with a cause ok jugak kan?

In the meantime, aku terpaksa menghabiskan beberapa minggu yang amat-amat membosankan di sini. How seksa...but terpaksa la kan, berkorban sikit.

Behold, bitches!

Toodles!

No comments: