Tuesday, January 20, 2009

Cerita Aku

Keadaan: Kurang sihat dan otak sewel

Diatas adalah keadaan aku setakat ini. Aku suda jadi macam ninja dlm ofis (read: Korang ingat x dulu time kecik2 selalu main ninja2 pakai kain sarung tu..alah aku malas mo xplain lebih2, korang paham2 saja lah..klu x paham buat2 paham sudah). Habis aku hauk kain sarung yg sepatutnya menjadi lapik meja untuk membungkus badanku yang xxl ini. Sungguh sejuk x terkata. I hate yew, central aircond!

Dulu time aku kerja di AHSB pun aku selalu menyumpah central aircond sebab tak sejuk dan di off kan tepat jam 1800hrs klu aku x silap. Kali ini central aircond seperti ingin membalas dendam kepadaku. Full blast pulak tuh! I hate yew, central aircond!

Haish~! Benci pun x guna, keadaanya sama saja. Mau complaint ke management pun, aku pasti jawapan yang diterima akan mengecewakan sanubariku ini. Makanya, aku pasrah...ninja pun ninja lah.

Aku ingin membuat pengakuan disini....
No, aku bukan ninja sebenar...
Tetapi yang aku mau confess ni tidak ada kaitan sama sekali dengan ninja...
Ok begini...

Blog aku ni, klu korang perasan selalu x konsisten. Kadang2 serius kadang2 lite-lite dan kadang2 cam lahabau pun ada jugak. Tapi aku selesa dengan cara aku. Aku tulis ikut kepala hotak aku dan aku menulis untuk kepuasan aku sendiri. Suka atau tidak, terpulang. Aku rasa, susah mau cenderung ke arah satu jenis penulisan sebab aku x suka org expect apa2 dari aku. Aku x suka kalau ada perasaan fail to meet with the expectation. So yeah, aku akan keep on tulis ikut suka hati aku, bukannya ikut suka hati Ketua Kampung Pasir Putih di Putatan yang ada gerai jual sayur, ikan dan asam boi.

*Ops, percubaan untuk menjadi lucu. Lucukah?*

Owh, berita terbaru.
Sudah lebih setahun aku ada blog & register nuffnang, tapi baru hari ni aku dapat add nuffnang dalam blog aku...itu pun setelah menggodek (bukan menggodam) blog Ceera. Dia ada tutorial pasal nuffnang ni so aku ikut arahan dari tutorial dia la. Thanks Ceera! Ko memang best, x lokek ilmu. Ikhlas cakap, aku jeles drg dapat duit dari nuffnang...tu yang aku berusaha menempek nuffnang di blog ini.

Jeles untuk kebaikan bersama rasanya x salah kan? Sama2 merasa untung...ngeh ngeh ngeh...

Aku ada ambik gambar baru tapi lupa bawa kabel so nan ado lah menempek gambar.

*fikir* *fikir* *fikir*

Hmmm.

Brain freeze plak dah! Ini semua central aircond punya pasal!

I hate yew, central aircond!

Toodles!

No comments: