Sunday, January 3, 2010

Azam Tahun Baru Is Not Applicable To Me..Owh, Happy New Year Everyone!

Ow yeah..we're now in 2010, leaving 2009 behind.

(owh, I will continue to upload my brother's wedding pics after this entry...secepat mungkin)

Biasanya orang2 semua mesti sibuk mau berazam tahun baru...
Tukar kereta lah, beli rumah lah, naik pangkat lah....macam2!
Ada sesetengah tu, azam tahun lepas pun belum tercapai...so just continue sajork~!

Saya actually paling malas@x suka di tanya perihal azam mengazam ni. I really wanna bitch slap orang yang tanya 'Apa azam tahun baru kau?' at me. Seriously! Okay, so it's not wrong for them to ask but I cannot help feeling annoyed dengan pertanyaan itu...however I dont blame them coz it's me yang bermasalah sebenarnya...bukan diorang.

Bukannya apa, bagi saya new year resolution ni x perlu...sebab kalau mau buat resolution you don't have to wait until new year..u can make it anytime, be it a monthly, weekly or daily resolution. Contohnya, one day I realized that I haven't had a Ngiu Chap for months...so saya pun berazam untuk makan ngiu chap dlm minggu itu juga. Itu pun blh jadi azam (ok I know it's pathetic but as an example boleh la kan, asal kau faham...geddit?)

I know this may sound like I have no goals in life..maybe orang akan fikir yang saya ni tiada matlamat yg mau di capai but believe me I do. Cuma I did not set any time limit for me to achieve my goals supaya otak ni x serabut/overloaded. And I absolutely HATE it kalau saya failed to complete those resolutions. That is why I dun do new year's resolutions. I dun wanna feel like a loser. Adalah sangat x best perasaan itu.

Aaaarggghh...tetiba kehilangan idea!

Nanti lah sambung.

*I know entry macam sampah tapi lantaklah! Sukati aku! Ada aku kesah?

No comments: