Saturday, September 5, 2009

13th day of Ramadhan

Tadi pagi sahur makan ayam ala stew. Sedap, kira mau tambah nasi tapi mata ngantuk...sambil tunggu waktu sembahyang Subuh aku layan tv2 drama khas ramadhan judulnya After Rain (x tau dari negara mana). Lepas solat aku x tunggu lama, terus sambung zzzz...

Bzangun pagi tadi, tergezut aku hujan lebat gila! Thank God sebelum aku jalan p kerja dah reda. Sekarang ni aku kesejukan dlm ofis...brrrr....

Pas keja karang aku di arahkan ke needleline untuk membeli benang. Arahan mutlak ini datangnya daripada my mom tercinta.

Sudahlah, nanti aku update lagi.

C ya!

2 comments:

Jess said...

Another two week,
Selamat Hari Raya...
Balik kampung mana ?

MsFigure said...

thanks for leaving a comment on my post...
ya, 2 weeks lagi nak raya. tak balik kampung mana mana sebab mmg orang bandar sejati...teringin nak raya kat kawasan kampung. Mesti best kan?...huhuhu