Tuesday, September 8, 2009

My Cute Little Niece...

Hari ni aku nak buat entri pasal anak buah kesayangan aku...Natasya Ayumi bt Nazrul. Ari tu aku publish gambar mak pak nya kahwin (refer entry ini) so kali ni aku jaja gambar anaknya pula.

BARU LAHIR...








1 bulan kemudian...(jaundice sikit)








Almost 2 bulan...



3 bulan....


Almost 4 bulan...ini gambar terbaru...





Masa lahir, beratnya cuma 2.4 kg, tapi sekarang sudah 5.9 kg. Sungguh kuat menyusu okay! Dan sangat suka senyum sokmo.

Eh, diam x diam, ari ni suda 16 hari kita puasa ye...x lama lagi raya...preparation aku setakat ni belum ada lagi. baju pun blm jahit tapi aku x risau sebab tukang jahitnya is my mom. Selalunya malam raya baru baju aku siap.

Hmmm..takat ni dulu update aku. Karang ada masa aku update lagi ye...

C ya!

No comments: