Thursday, September 3, 2009

Kerja...kerja...kerja...

So aku dah kerja...and boleh di katakan I'm back to my first job masa aku memula kerja dulu - airline ticketing. Oops, bertenang, aku bukan keja ngan MAS tapi masih kat travel agent.

Agak susah juga bagi aku bila start balik ni sebab banyak format aku kena ingat balik. Aku kena polish skill2 yang ada sebab aku rasa aku cuma ingat dalam 20% saja segala format reservation & ticketing dalam AbacusWhiz. Kiranya aku macam belajar balik la. Sakit otak gue!

Nontheless, aku dah keja and earning money macam dulu. No more Ms Lady of Leisure or Ms Money Penny. Simpanan aku pun sudah tahap kontang, bukan lagi garisan merah tapi terlajak-lajak sudah.

Oh well, hari ni masuk hari yang ke 11 umat Islam berpuasa. Alhamdulillah puasa aku belum putus. Cuma sekarang aku agak kelaparan...mungkin pasal office aku sejuk sangat.

Nak update apa lagi ek?

Owh, Sorang lagi adik lelaki aku nak kahwin. 2 weeks sblm pose dah merisik. Lepas raya nak tunang...hujung tahun kawin.

Asyik2 diorang je kawin, yang aku ni bila pulak?

C ya!

No comments: