Thursday, October 22, 2009

Ko Layan Je Lah~

Berikut adalah gambar2 time pulang kampung last Saturday & Sunday...

Dan aku adalah malas nak merepek pepanjang...

So ko LAYAN je lah gambar2 berikut berserta caption merapu yang entah apa2 tu yer~


SATURDAY

ME & AZIIM........





NUR ALYSSA & NATASYA AYUMI.....(ada jugak muka si Aziim)








THE COUSINS....
Geng 'kodou' 3 orang ni...Wawa, Cechel & Ajib. Yg enterframe di belakang tu namanya Chindrie



Family dinner. Saya sudah lupa apa masakan malam tu. From left Uncle Koch, my grandpa, mom and aunty cath. Yg lain2 x masuk frame sebab tetiba saya malas ambil gambar....(apakah..???)


Ini Puan Shirin, my mom's youngest sister and her son Aziim. Dia (Shirin) pun muallaf macam my mom juga. Baru 2 anak sudah 'panda eyes'....(lariiiiii....)


Chocho and gang


Cousin Jordan


Cousin John



Wajah-wajah Aziim....


SUNDAY


Hoh? Monyet hitam??????





Sudah sampai di rumah....

Banyak gambar pis2 kan? Actually we all sengaja posing sambil pis2 coz one of my cousin ni klu bergambar mesti teda posing lain..asyik pis..pis...pisssssss......

So tujuan kami bergambar pis pis ni pun adalah untuk annoy her sampai dia x bley tahan..dengan harapan dia akan tukar style bergambar.

Apakah misi murni kami ini akan berjaya????

Wait n see.

Dah la, aku malas menaip. Nanti aku sambung entri aku pegi scalling gigi yer~

C ya!

No comments: