Friday, October 23, 2009

Ngedate Bersama Ms Jassie....

Petang tadi saya ngedate bersama kawan lama saya...setelah 6 tahun kami x berjumpa. Quite a long time kan? And thanks to facebook now we're reconnected.

Ok la...sebenarnya petang tadi merupakan 'date' kedua kami after last2 week...

We're colleagues before at GT SB and TT SB (nama tempat kerja terpaksa dirahsiakan atas sebab2 tertentu). She's a very nice lady dan sungguh x lokek dengan senyuman. Suka bantu orang dan sangat generous.

Actually we didn't plan to meet petang tadi. Tetiba ja terasa bosan and semangat nak melepak. So I texted Jassie, ajak dia kluar lepak sama. And we agreed to meet at Waterfront, same place as before. Saya sangat suka atmosphere di Waterfront. Nice view and ada calming effect.

Lepas jumpa, order lebih kurang and next is camwhoring session...


Look at that...gorgeous sun is starting to set as we took our seat...


Ini la Jassie yg cute...comel jer aku tgk dia..hehehe...


Me looking calm and serene...(ewaaah)


You like this pic? I loiiikkkkeeeee


Macam painting kan? Subhanallah....indah sungguh ciptaan Yang Maha Esa.



Jassie pun sibuk snapping gambar sunset...


Teh tarik kaw ping yang tersangaaaaaat sedappp...this is my 2nd glass. Tapi my meal (Nasi Goreng Pattaya Daging) sangat hampeh...


The crowd at Waterfront

There's a lot of kedai makan kat waterfront ni. U all tinggal pilih jer mana yg korang berkenan. Ala-ala konsep free seating gitu. Cuma satu aku x suka, parking fee mahal Ya Rabbi! RM5 per entry and RM1 for the next hour. Ish 3x...cekik darah bebeno~

Banyak yg we all share...memories suka, duka, happy, unhappy, funny, sedih...terlampau lampau banyaknya...hu ha hu ha..org pun asyik pandang we all, tapi ada aku kesah? Miahahahahha~

Not long after that muncul seorang makhluk yang x berapa nak seksi. Tergezut I, tetiba muncul, dah tu elok jer duduk kat sebelah. Ingatkan lesbo mana, rupanya kawan aunty aku yg otak gila2 jugak...nama sebenar dia saya x tau sebab dah biasa panggil nama manja jer - ATOI. Yep, u read it right...nama manja dia memang dipanggil Atoi. Citer2 sket ngan dia...sampai lupa plak nak snappy2 gambar si Atoi ni Len kali saya tempek gambar dia kat sini yer...hehe..

Jassie sent me home, sampai rumah lbh krg jam 8. Tgk2 ada plak my grannies. Sukernyeeee. :)))) <---senyuman terover akibat kegembiraan yang melampau. Drg tdo rumah until Sunday....yeeaaahhaaa!!!

Rasanya sampai disini dulu..kang klu ada berita menarik n sensasi I update lagi yer...

C ya!

No comments: