Friday, October 30, 2009

Makan makan...

Hari ni saya nak story pasal makan2 tapi sebelum itu...sorry in advance coz entry ini x bergambar. Memula nak jugak snap2 tapi cable tertinggal kat rumah trus rasa cam malas ambik gambar.

Tadi pagi Sarah send me to work so awal gila babs gua sampai. Perut dah berbunyi macam traktor rosak...tanpa membuang masa saya pegi carik sappedek.

Tekak ni teringin pulak makan roti bakar susu jadi mula2 tu singgah kat kedai dekat office and request the roti. Boleh tak dengan menyombong mamat waiter tu cakap 'kami x jual tu' dengan muka dia yang sebijik cam kesial! Gua memang pantang besar dengan orang kayak gitu...siap la ko kena maki! Saya apa lagi, counter attack terus! I gave him a piece of my mind, telling him upfront how rude he was. Klu x jual pun cakap elok2 x boleh ke? Ni cara bercakap pun cam gua ada hutang kat kedai dia. After that I terus blah x tunggu lama. I didn't expect him to apologize, rasanya memang org jenis begitu x akan apologize pun. Pi mampos la wei! Pagi2 dah kasi spoil mood orang. Me hate! Anywayz, misi mencari roti bakar susu accomplished jugak and hati yang panas membara bara telah terubat akhirnya.

Lunch was a simple affair. Me n Christie went to AC Complex (me 1st time gi sana..agak jakun sedikit) and had our lunch at Fook Yuen Restaurant (nama cino tapi ada cop ha lam alif lam okay). I had economy fried beehoon with shrimp dumplings and stuffed tofu. Christie makan mihun putih with something like fishcake tp I dunno nama benda tu. Murah n jimat makan disini...I likeee!!! Minum segelas coke, rasa mcm x puas. So otw balik office bli lagi nescafe ping. Owh...heaven!!!!

Di office...makan lagi! Dah org offer aku ambik je la kan...x abis2 makan ari ni yer. Ader aku kesah? x pernah kisah pun.. :P..ANW aku makan 1/2 slice of super sized tuna & cheese sandwich. Not really sedap but ok-ok la. Kiranya klu ko nak something lite, boleh masuk jugak.
Hasilnya, sekarang saya terasa diri ini seumpama stuffed tofu...sangat kenyang!

Owh..I've mentioned that I bought my raya shoes from Charles & Keith kan? And I did say yang I will tepek gambar my kasut baru tu kat sini kan? Well...I will upload the gambar in my next post. I belum pakai the shoe, not even on raya day and today out of the blue I decide to pakai my kasut baru to office.

Later lah I story u pasal kasut mengasut ni. Now I nak kasi 'buang' isi perut yang terlampau penuh ni....

Cya!

No comments: