Tuesday, October 6, 2009

Sowie ler~

I'm sorry~

Aku malas mengupdate gegambar raya dan juga ceritanya. I dunno why I dun have the passion to blog about my raya. Not that my raya sucks or anything like that but I'm just plain lazy.

Perasaan aku these few days adalah sangat tertekan uols! Bukan kerana masalah2 yang bersifat kejiwaan TETAPI aku depressed sebab BELUM GAJI!!! Ya Allah, kuatkanlah semangat hamba-Mu ini....

*Aku dengar2 hari ni gaji tapi x tau la...talk is cheap kan?*

Ada juga orang yang berHUTANG dengan aku sebanya RM****.**, belum dijelaskan semenjak beberapa bulan yang lalu. Banyak kali aku tagih tapi banyak jugak alasannya. Setakat ni aku masih boleh sabar TAPI kalau sabar tu HILANG, I'll make you suffer even worse. Ingat, hutang tetap hutang dan akan di tuntut di akhirat selagi kau belum bayar habis.

Memandangkan aku blm gaji, tadi dengan semangatnya aku menapau nasi lemak (mom masak) dari rumah. Hajat hati mo buat breakfast tapi after checking balance through M2U dan mendapati balance masih 'nan ado' maka nafsu makan pun hilang.

So...missed breakfast lor~

Nasi lemak itew ku jadikan santapan lunch...


My mom's famous Nasi Lemak...at the background is my favourite Nescafe 'Ping', and a bottle of drinking water.


Muka aku yang tension & kecewa setelah mendapati baki akaun dlm bank sangat tidak memberangsangkan.


Owh ya..lupa pla aku update pasal kaki aku yang tercedera kan...

Next entry lah, sekarang aku cam malas plak.

C ya!

No comments: